Een Kaart met een Uitdaging

Quiz afbeelding

bron: Lorcana Rulebook Hub Discord

Scenario:
Het is de beurt van Player 1, en die heeft net ruby: Maui – Hero to All gespeeld.

Player 2 heeft een readied amethyst: Dr. Facilier – Agent Provocateur in het spel. Ze hebben ook een exerted amethyst: Diablo – Obedient Raven, die zich bevindt op The Library – A Gift for Belle.

Player 1 gebruikt Maui om een challenge uit te voeren op Diablo van Player 2.
Player 2 kiest ervoor om de ability van Dr. Facilier te activeren en Diablo terug naar hun hand te nemen.

Maar nu twijfelen ze: Mogen ze dan nog steeds de effecten van The Library of Diablo gebruiken om kaarten te trekken?

Mag Player 2 nu nog de effecten van The Library of Diablo gebruiken om kaarten te trekken?